I wanna celebrate and live my life

nu är sommaren slut och skolan har börjat. detta innebär att jag som lovat ska ta upp bloggandet igen så here we go!

sommaren har varit helt jävla underbar! peace and love var grymt, nästan nästan lika bra som förra året. sen har jag jobbat och sen det bästa av allt var Ios!! har aldrig skrattat eller festat så mycket i hela mitt liv och jag vill bara tillbaka nu på direkten! skulle kunna skriva om veckan men det skulle ta 100 år och jag skulle ändå inte få med allt jag skulle vilja. kanske kommer lite då och då.

just nu sitter jag här och hostar.. funderar på om jag fått luftrörskatarr igen som jag haft för några veckor sedan. eller så är det ac-hosta, mer troligt! skippade skolan idag då jag igår var så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna (helt ärligt). bäst att vila så jag kan vara med och nolla våra sp10or imorgon. ojojoj vad dom ska få skämma ut sig :D

nu ska jag kolla lite mer sex and the city och vänta på linas kort på face. men nu vet ni att jag är tillbaka iallafall, lite brunare, lite äldre, lite mer erfaren och lite lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0