why does my heart feel so bad?

uppdrag för kvällen(natten): göra klart naturkunskapsredovisningen. jag ska få mvg i naturkunskap b om det så är det sista jag gör!!!

igår var skoj som fan. dansade hela kvällen i princip. avslutade den hos petter med lite köttfärsås och mackaroner. galen kväll då lina har blåmärken på hela kroppen och jag har rivsår på hela underarmen, vafan likkssooommm?

pinit under kvällen: robin bengtssons kompis kommer ihåg när jag tog kort på robban i gällstad. fast det är lunch för han sa att jag inte var som dom värsta tjejerna som står utanför hans hotell osv. jag tog ju faktiskt bara kort för att bevisa för narre att jag vågade..typ..

nu måste jag ta tag i detta innan klockan blir för mycket. fast det kommer den bli ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0