this is the future

när jag tänker på framtiden mår jag illa. jag vet att jag vill plugga vidare, jag tror jag vet att jag vill plugga civilekonom och att jag vill göra det i lund. men jag vet även att jag inte vill att hela framtiden ska vara planerad. jag vet att jag egentligen måste plugga vidare direkt för om jag inte gör det då så kommer jag aldrig att göra det. men en del av mig vill ut på äventyr innan. ska man behöva vänta ytterligare 3 år innan man kan åka ut och se världen? för resa vill jag göra, men inte när jag är gammal. fast 22 år kanske inte är så gammalt.. sen när jag suttit och tänkt på det här tills jag nästan blir gråhårig, då blir jag arg på mig själv och säger till mig "josefin, nu tar du en dag i taget och ser vad som händer" och det är precis vad jag ska försöka göra.

godnatt och grattis voff på 7års-dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0