I've been watching you lately

jag är grym på att få som jag vill ibland! fast på lördag vill jag gå gällstadmilen istället för att göra högskoleprovet men så lär det inte bli. känns ovärt för jag kommer typ få 0.1

snart ska jag iväg och sova hos min klena boyfriend. imorgon ska jag träna och sedan måste jag plugga minst några timmar, men jag tror dessvärre inte att jag har så bra självdiciplin så att jag kommer göra det. jag återkommer med resultatet...kanske..

idag när jag och narre var på lager och satt och fikade så kommer povel skuttandes! då var han och hans flickvän där så vi fick äran att träffa henne. tokigt! det var en astrevlig tjej så jag godkänner henne! om jag inte gjort det så hade ju povel varit tvungen att göra slut så det var ju tur.

nu ska jag åka innan det blir för sent och för mycket tjöt från min del. nattinatti.

måste bara säga att jag fick narre att kolla new moon igår, han är på jacobs sida och när jacob tog av sig tröjan första gången så sa han "rawrrr" typ.. kanske ska börja att leta upp en pojkvän till honom.

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-08 @ 10:23:14
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0