fly like you do it like you´re high like you do it

jag håller på att genomgå en förvandlig. just nu sitter jag med färg i håret och senare ska jag ta på mig ett par öron och en mask. ikväll är det maskerad i dalstorp och jag tror att det kommer bli legen...wait for it.... dary!!

förövrigt så har jag en jävla massa att göra i skolan. vill bara gå i ide tills sommarlovet. fast då skulle jag missa andra roligheter som jag har framför mig som denna helgen maskerad, nästa norge, efter det valborg i lund, efter det hoffmaestro och efter det förhoppningsvis falkenberg.

nu ska jag gå och öva på mina mjaooo, för snart kommer jag att se ut såhär:http://tit7posting.homestead.com/files/Catwoman.jpg
eller inte.. men typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0