det finns så mycket jag behöver

nästan så jag funderar på att hoppa i åaaa snart alltså. historia är verkligen inte min grej och jag får inte till detta hur jag än gör. måste få klaga för detta hatar jag verkligen, kommer börja gråta vilken sekund som helst nästan. närå, meeeeeeen skulle behöva lite iran-hjälp men den jag vill ha vägrar svara mig.

en annan grej, varför i hela världen får jag ALDRIG några kommentarer? jag menar ni är ändå en del som läser här.. är jag verkligen så tråkig? ja det är jag nog. robin dig vill jag inte ha någon kommentar från ;pPPppPpP

orkar inte med ;ppPppPPpPp på face längre, det var kul i söndags när man var bakis.

tack gud för att agne inte kunde komma till skolan imorgon
käre gode gud gör så att agne kan åka till cypern på måndag
käre gode gud gör så att det blir fredag snabbt
käre gode gud gör så att jag fixar historian nu (helst på mindre än 2h så jag får lite sömn inatt)
amen

ingen att bråka med

Kommentarer
Postat av: Bella

du är rolig;D

2010-04-20 @ 23:18:08
Postat av: Kissie

Vadå?:)din blogg är ju grymast tkr jag.

2010-04-21 @ 08:56:00
URL: http://www.kissies.se/
Postat av: Cimon

you rock BABY!

2010-04-21 @ 08:57:09
URL: http://www.tv6.se/cimon
Postat av: maaaja

du är inte tråååååkig :D

2010-04-21 @ 13:34:27
URL: http://maaayz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Why you looks furios, if the life is so horrible as try to get fell bad. try to fell better, becouse the life not spend time in you.

2010-04-22 @ 02:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0