You with the sad eyes.

Tjatjaaaaaa.
Jag är inte på bra humör idag. Inte än iallafall. Saknar en viss person som jag förhoppningsvis får träffa om två veckor "bara". Men jag ska väl inte hänga läpp för det!
Gårdagen var kanon iallafall med lite shopping lite mat och lite bio :D Det var trevligt och Anna är braaaaa.
Köpte en ringhalsduk från gina och en mössa från monki bara haha.

Så jävla tråkigt att vakna såhär tidigt! Ingen uppe nu ju. Eller jo alleballe kom upp nyss så det var ju fint. Jag har ingen aning vad jag ska göra idag. Blir väl som alla andra söndagar att ligga framför tvn med datorn hela dagen. Kul liv!

Nu ska jag äta frukost. PUSS


Komsi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0