Whispers "Hello, I've missed you quite terribly."

God dag!
Sitter och kollar greys anatomy men borde egentligen packa och fixa allt. Fast packa brukar jag kunna göra på en kvart. Har dock ett problem att jag ALLTID tar med mig för mycket kläder och använder inte ens hälften av det. Men denna gången ska jag bara ta med det jag behöver! OKEJ?!

Har duschat iallafall och rakat mina ludna ben. Då märkte jag att jag flagar och bara har en fråga, varför? solade igår men kan knappast vara därför. Kul att ha torra ben på lördag :( Då vill jag ju vara fin.

Gjorde förövrigt en supergod frukost innan: stekt macka med stekt ägg och stekt falukorv på (Y) try it!
Men nu SKA jag faktiskt packa och sen ska jag äta och sen hoppas jag att tiden har gått snabbt så att det snart blir dags att åka! NARRE VI SES SNART :D

HERRÅ ha de gött i sverige mina vänner.


Såhär varmt och skönt ska jag ha det, fast vid en pool. (eller hinner jag sola nåt narreboy?)

Kommentarer
Postat av: Elon

vad ska du göra i frankrike jossi? :)

2009-09-03 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0