And don't be unhappy, can't remember when I last saw you laughing.

Vad gör ni? Jag ligger och sniffar på en tshirt och kollar idol :D Det är ganska mysigt faktiskt.
Idag vad det ju skolan som vanligt och jag började typ gråta när klockan ringde. Men det är inte mycket annat än göra än att bita sig i läppen och gå upp. Det var äckelpaella till mat i skolan och jag förstår verkligen inte hur dom kan servera det. Dom får ju en att tro att riktig spansk paella är äckligt medans det är gott som godis!
Fick också reda på varför vi inte får någon sallad i skolan längre.. Det är för dyrt. Fick också reda på hur mycket pengar dom får lägga på varje portion i skolan. 6 kr per person! en liten femma plus en enkrona. Trodde ju vi var värda lite mer mat än så men AJA.

Kollade film på samhällen och jag har nog aldrig varit så trött. Mina ögonlock bara fall ihop hela tiden och min mun öppnades sådär snyggt som den gör om man sitter upp och somnar haha. Andréa tänkte ta kort men synd att jag är på min vakt!

Här hemma har jag bara kollat mtv vma och spelat sims. Har väl varit trevligt. Åt riskakor i min säng innan också så nu är hela den nersmulad. Så jävla smart :) Förresten så längtar jag till new moon så jävla mycket! Nästan mer än vad jag längtar till om två veckor men njaaaaa.

IMORGON MÅSTE JAG GÖRA TEORI ANNARS FÅR NI GE MIG SMISK! OKEJ?! inte smisk som i snuskigt nu, så tänk inte ens tanken. GRRRR.


En gång på ett kalas la vi oss en en stor sked. Jag vill ligga sked ikväll med den pojken som inte ser svensk ut, han som är så söt. Fast det visste ni väl redan?
Men hejdå. :) Och Jocke säger hej!

Kommentarer
Postat av: joakimsebastianschur

riskakor i sängen är nästan lika gött som att ligga sked med pojken som inte ser svensk ut !

2009-09-16 @ 20:24:55
Postat av: Josse

sv: riskaksmulor i sängen är typ lika ogött som att gå barfota i grus.

2009-09-16 @ 20:27:03
URL: http://jossera.blogg.se/
Postat av: axel

hahah! shieeeeet josse shieeeeet. ja säger då det

2009-09-16 @ 21:47:15
Postat av: Negolas

vill du ligga sked med Erik? du är skum! go go teori imorgon, me 2!

2009-09-17 @ 02:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0