If I told you once, I told you twice.

Nödvändig skoldag idag. Åkte dit tio över nio och hade engelska en timma och såg på film. Sen fick vi ledigt från webbdesignen så min skoldag bestod av en timmas filmtittande. Värt? nee

Pappa skjutsade hem mig och amanda. Då gjorde jag frukost och sen satte jag igång och gjorde första teoriprovet. Gick inte så jävla bra kanske haha. Men nu vet jag ju iallafall vad jag ska öva på :)
Läste igenom hela vägmärkes häftet så nu kan jag väl dom lite bättre. Men fy vad teori är tråkigt! Känns som att jag aldrig kommer få det där jävla körkortet. BLÄ

Ikväll ska jag vara med Amanda och Emma och kolla idol och så :) Kan nog bli mysigt. Bara jag får god kvällsmat ikväll är jag nöjd. Imorgon är det göteborg äntligen :D Jag längtar!

Jag hittar ingenstans vart man kan ta kort med camen på min dator....tråkigt.....hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0