I wanna hurt you just to hear you screaming my name.

NEEJ jag har inte gjort teori sluta tjata! Tyckte det var viktigare att sitta och bygga och inreda ett hus på the sims i 2 timmar. Men positivt är att jag aldrig gjort ett så snyggt hus innan. Den ni!

Skolan idag har varit både bra och dålig. Var på dåligt humör först och dagen gick segt. Tog kort på webdesignen med anna och fanny och det var väl rätt roligt ändå. Sen sista lektionen på samhällen så släppte min surhet och vi hade party med hög musik och lennart berättade sin vem vill bli miljonär historia. Det var trevligt :) Det hela slutade med att han fick restskatt på 40 000 när han vunnit 100 000 haha. Så kan det gå.

Har hyrt vega 16e nu för er som ville veta. Kommer komma ett evenemang på facebook snart så håll utkik :D

http://www.youtube.com/watch?v=KiC3QP6ROSg Kolla in den haha. Så jävla sjön tjej. Alltså vad fan är det med mig? Stavar skön med sj? jag som är stavarN. Andra gången det händer här i bloggen nu. Måste skärpa mig.

Här kommer bilder från dagen idag.


Var 6(!!!) grader när jag gick hemifrån så fick bli min nya mössa på. Gosigt.

Ganska cool tjej.

Coola sp2are

Hade ju kunnat lägga in en film från vårat disco på samhällen men jag vet tyvärr inte hur man gör.
Kollar idol nu vilken ni säkert redan listat ut. Är också glad för att om en vecka så kommer mina favoritkusiner maja och frida hit och gosar och busar med mig :D

Förresten har jag filmat ett klipp till dig narre på sudden när han saknar dig.

Aja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: nastasja

1. skaffa ett youtube-konto och lägg in filmer därifrån

2. skaffa www.photobucket.com & ladda upp filmer där som du kan lägga in med html-kod sen. men det tar iofs lååång tid att ladda upp dem där först :P

2009-09-17 @ 21:10:01
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0