Then suddenly, it's hard to breath.

Hur kan ett humör gå upp och ner så jävla fort? Ena sekunden jag as glad för att the sims funkar, andra är jag så jävla ledsen för att inte narre är här med mig. Det går upp och ner som en bergodalbana och jag orkar inte! Jag vill vara glad jämt men det får man inte för vi är människor och vi ska vara ledsna och glada och arga och besvikna och alla dessa humör som finns! Inte konstigt att man blir förvirrad.

Förövrigt sitter jag här och väntar på idol som säkert många andra 1000 här i sverige. Skolan idag var väl okej. Inte gjort något jobbigt direkt. Hade övat som fan på spanskaglosorna så är det muntligt förhör! När man för en gångs skull kan ALLA. Kollade på en störd film också där dom åkte skidor i uppförsbacke.

Fick reda på att lille edvard läste min blogg så tog ett fint kort på han och amanda. HEJ EDVARD :D Amanda ville även att jag skulle ta kort på min "outfit" och lägga in men där gick gränsen. Ingen modeblogg här inte!





Scrubs + The sims = bra

Förresten nappade narre på förslaget om att åka dit på onsdagen så om 15 dagar är jag hos honom! 15 dagar till ska jag väl klara av.

Nu ska jag sluta pladdra för amanda tycker att jag har förlånga texter höhö.
ciao

Kommentarer
Postat av: En som inte gillar att läsa långa texter

ett kanon inlägg! bra jobbat, både med bilder och lagom mycket text!

2009-09-15 @ 20:02:55
Postat av: Bella

Dina texter är perfekta:D Haha

2009-09-15 @ 20:52:54
Postat av: Josse

sv: haha tack bella :D

2009-09-15 @ 21:13:04
URL: http://jossera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0