Man måste gilla läget gilla la la la läget.

Blev nästan glad när jag vaknade idag. Fick nämligen vakna till en låt för en gångs skull när jag under tiden då jag haft den gamla telefonen vaknat av ljudet av jävla vibrationer. Dom lät fan som en jordbävning på morgonen. Vaknade inte heller till vilken låt som helst utan till kapten röd och då går det ju nästan inte att vara sur.

Dagen i skolan har väl varit bra. Hade webbdesign och gjorde nästan ingenting som vanligt. Men ska inte byta till matte c ändå för civilekonom som jag tror att jag vill läsa till sen behöver man bara behörighet i matte c så det är toppen! slipper läsa d och det är bra för det hade jag ALDRIG klarat haha. Fick fan knappt g i matte b men vi ska nog fixa detta. Mycket bokstäver här haha c d g b c la la la.

När vi satt och kollade på stolthet och fördom på engelskan så gick brandlarmet och jag säger bara: DETTA ÄR INGEN ÖVNING. Fast det var bara lite rök som kommit in i aulan så det var lunch som man säger.

ALLEFALL. När jag kom hem fick jag äntligen skypa med narre och det var underbart! Han är så söt hih. Min fina lille pojk. Fast han drog dog innan utan att säga något som vanligt men jag förlåter väl honom. Pratade lite i vent med jocke också så nu är jag hajj på det också.

Har även kollat på idol som hör till vanligheterna. Blev less för inte povel lilla var med idag men får hoppas vi får se honom imorgon. OJ nu höll jag på att glömma att säga att jag klippte aron innan också :D Så sa jag att han skulle säga till om han blev missnöjd, så skrev han på msn sen så trodde jag han skulle skriva att något blev dåligt men jag hade bara glömt kammen haha. Snäll som han är kom han och lämnade den också. Men åter till idol. Vad i helvete var det för speciellt med den tjejen som bagge träffat när hon var 16? Jag tycker inte hon hade någon speciell röst. Så berätta nu för mig vad som var bra. Att hon hade en röd och en svart sko?

Har även gjort engelska läxa och skrivit 200 ord om hur jag vill att mitt drömhus ska se ut. Jag vill bo i frankrike är en sak som nästan är säker iallfall!

Fan va långt det blev nu då. Men ni gillar väl långa texter? Det gör ni väl? :D

Här kommer lite bilder också så det jämnar ut det lite:


Jag idag i vad som ska föreställa gröna linser. Mamma köpte 90 engångslinser till mig och då fick man fyra olika färger i linser på köpet. Kanske inte så jävla grymma men det är väl alltid något?


Fanny och Andréa på den lille rökincidenten. Brittany har vi där i bakrunden med ja.


Plutt.

Nu blir det väl antagligen sängen och sen så är det helt plötsligt helg igen. För en vecka sen var jag nästan i frankrike nu. Det känns som att det var typ igår jag packade. Om några dagar är det väl jullov också. Men jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0