So no one told you life was gonna be this way?

11 stycken har varit inne på min blogg idag även fast jag inte skrivit någonting! förlåt till er :D För ni älskar väl att läsa om mina oerhört intressanta dagar?
Idag kämpade det verkligen emot att gå till skolan.. Jag bara deppade och saknade narre och tänkte gå och lägga mig igen men INTE då, jag tog mig i kragen och gick iväg och det är ju bra. Var en rätt bra skoldag ändå med god mat och trevligt folk.

Efter skolan har jag provat min bröllopsoutfit och piffat till den lite. Sen gick jag och Amanda till Emma och tjötade lite och lämnade Emmas kjolar. Pratat vega också men känns inte som folk tar tag i saker åh! Men det löser la sig som vanligt.

Nu ska jag steka karré och äta potatissallad och dricka päronsoda och det ska bli underbart! Sen ska jag packa iordning lite för om ca 24 timmar är jag i göteborg och om 23 timmar och 30 minuter så lyfter jag från göteborg till marseille om allt går som planerat :)

Men hörrni, köttet kallar! (nej inte kallnar, kallar på mig)


Bild på mig och maja för att jag saknar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0