She's a good girl, loves her mama.

Jag har gjort det! Jag har öppnat körkortsteoriboken för första gången och jag känner att jag kommit ett steg närmare körkortet. Okej det var väl kanske att överdriva för jag läste bara introduktionssidorna, men jag känner ändå att jag är på g! Jag ska ha det där körkortet innan nästa år och så är det bara :)

Förövrigt gör jag ingenting nu. Har läst samhäll ett tag och som sagt teori. Nu väntar jag på att mamma ska komma med kycklingklubbor som jag ska laga (värma i ugnen). Är vrålhungrig fast det var supergod mat i skolan. Det har varit en bra dag idag :D Det enda man kan klaga på är hur lång spanskalektionen är men det kompenserar väl att vi bara har två lektioner så jag är nöjd.
Övade på att gå i mina klackskor innan också men mamma sa att jag inte alls gick fult (dumma narre) så det var bara tråkigt. Måste sett rätt roligt ut när jag gick fram och tillbaka på våran gång haha.

för res ten så tyc ker jag att gre ys anat omy är li ka br a hur myc ket m an än kol lar på d et.

Nu: MAT


Hade inte suttit fel med kräftor och cola nu alltså.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mmmm jag ska äta havskräftor nu!

2009-09-01 @ 18:17:29
URL: http://mandylind.blogg.se/
Postat av: Amanda H

Hon är din mamma, hon måste säga att de ser bra ut :)

2009-09-01 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0