Så får du mig ändå.

Idol är roligt. Bagge är skön som fan! I LOVE HIM. Förövrigt har dagen varit AS bra. Skolan var okej. Min kola var uppskattad. Det enda negativa med dagen är att jag ägnade mitt hål åt att leta efter ett papper i 1 timma typ men vad gör man inte för den man älskar?

Men nu till det allra bästa med dagen: När pappa kommer hem från jobbet räcker han fram min mobil som varit på lagning en månad. När jag satt i simkortet i den så kommer efter några minuter ett sms om att min dator fanns att hämta på ica anders! Två flugor i en smäll! Jag och mamma åkte och hämtade den snabbt som attan och sen har jag suttit och grejat och fixat och installerat så nu kan jag skypa och msna och allt möjligt hih :D

Har även bokat nya körlektioner idag så nu är jag på gång med det igen. Jag är så duktig!

Till något helt annat så tror jag att jag ska byta från webdesign till matte c så att jag kan läsa d i trean. Okej att jag hatar matte men jag vill kunna komma in på en bra utbildning sen så jag får väl kämpa på som in i helvete! Gör inget vettigt på webdesignen ändå så. Dessutom har jag inget att göra på dagarna ändå så jag kan väl lika gärna plugga matte haha. Deprimerande det låter.

Men bra dag iallafall, kanske för att det är 090909! En turdag kanske. Mamma tvingade mig att köpa fyra trisslotter (tvingade och tvingade) men jag vann tyvärr inget på dom. Fast om jag säger att det är min turdag så händer väl det något jätte dåligt snart. Så jag säger peppar peppar ta i trä och går och lägger mig :) Inga bilder heller för har inga på min NYA FINA dator!

Godnatt (K)

Kommentarer
Postat av: helst anonym

det var ju din granithårda kola som stank ner hela skolan, vet flera som inte uppskattade det.

2009-09-09 @ 22:51:35
Postat av: narre

wohoo nu är du allt glader din tokiga lilla tös! plugga i lund om 2 år? gå någon 3-årig utbildning så är vi ute samtidigt sen ;) kämpa på!

2009-09-10 @ 02:05:43
URL: http://facebook.com/narre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0