Lets dance in style, lets dance for a while.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, just so you know!
Nu sitter jag här och msnar lite.. Har spelat the sims några timmar. Norrmännen har flytt sin kos så ingen att leka med heller. Skulle väl vara sudden isåfall men han förjävla tråkig.

Igårkväll var jag och Amanda hos Emma och åt tacos, kollade idol och fixade naglar! Det var mysigt och blev fint. Emma är så duktig så!

Imorse vaknade jag av sms runt nio tiden av och satte igång och började ringa för att fixa mösa-tid. Var väl upptaget typ 8 grr sen kom jag fram och fick två as bra tider vid 9. Så skrev till alla andra och Anna svarade att hon hade också fått tider vid nio. Nu har vi fyra tider och behöver två så ska nog ge bort två :D As bra iallafall för förra året ringde vi direkt också men fick tid vid 12! Så jävla fort går det. Men det blir roligt med mösa igår igen förhoppningsvis, bara inte folk ska springa!

Har varit i gällstad och köpt ett par skor idag också. Kängor typ som är lite glansigaaaa och a. Jag gillar dom! Lite utstickande men så får det vara.

Ikväll blir det förfest hos Lindskog med massa tjejer och sen trädgårn där OP har fest. Får hoppas det blir roligt. Fast först och främst ska jag hitta vad jag ska ha på mig. Det är jävligt svårt när man är tjej och det enda svaret jag får om jag frågar Narre är att jag ska gå naken och mina vänner att dom inte vet så det är inte så givande att fråga folk.

Vet inte vad jag ska hitta på nu. Lite mer the sims kanske? Jag är grym som fan.


Såhär blev naglarna. Mina röda, Emmas svartvita och Amandas fransk manikyr. Vackert va?

Nu draaaar jag! Hörs imorgon eller sen eller när jag helt enkelt får lust att blogga. Tycker förövrigt att blogga är ett hemskt fult ord.

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;)

nu har jag läst, som jag lovade igår josse :)

2009-09-27 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0