Kept thinking I could never live without you by my side.

Ligger i sängen och tanken slog mig på hur mycket jag faktiskt saknar Narre. Inte känt av det så mycket dom senaste dagarna men nu kom allt ikapp! Jag vill få somna i hans famn oftare än var 4e vecka. Jag vill att han ska kittla mig. Jag vill att han ska flytta kudden med munnen för att han inte vill släppa mig. Jag vill att han ska få mig att skratta som ingen annan kan. Jag vill att han ska pussa mig! Jag vill att vi ska lägga oss i sängen mitt på dagen och han säger vi ska INTE sova nu men efter några minuter ligger han där och småsnarkar. JAG VILL! Men nu är det bara tre dagar kvar och det klarar jag fint :)

Gårdagen var kanonkul! Träffade massa roligt folk och dansade på ströget till schlagerlåtar. Dansade hoppa fram och tillbaka dansen med Petter haha. Idag har väl inte varit en så rolig dag. Har sovit mest. Bilder får ni se någon annan gång. Orkar inte fixa med det nu. Inga roliga ändå!

Nu blir det nog lite sims och sen klockan 7 är det privileged! Puss på er :D och hej Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0