Jag är den fulaste mannen i världen i lustiga huset.

Godmorgon!
Att börja 10 på tisdagar är helt klar underbart! Denna tisdagen har jag och narre varit ihop i 26 månader (så puss på dig) hih :D Denna tisdagen saknar jag hafner massa. Men hon har det bra så det gör inget! Denna tisdagen har jag bara två lektioner (fast det har jag dock varje tisdag) med ett gigantiskt hål mellan dom. På det hålet ska jag gå och leta papper och mata en firre! Har träning idag med men vet inte om jag orkar. Får se helt enkelt!

Jag orkar inte röra på mig. Gick upp för en halvtimma sen och har inte ens ätit frukost än! Så nu ska jag äta frulle, hitta något att ha på mig och sminka mig :) Men supersnabb som jag är så klarar jag allt det på 20 min!

Have a nice day Mr. O'Donnel.



Bra fotat av mig eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0