Ja må hon leva, ja må hon leva!

Grattis Elin Jormhage på 17års dagen!

Vilken förtjusande dag vi har idag idag idag idag. (om jag hade kunnat länka hade jag länkat till grotesco på youtube)
Det blir till att fira Elin ikväll och senare ska vi väl ta en titt vid trädgården. Får hoppas att det blir en bra kväll men det tvekar jag inte på :)


Jag har hittat vart man tar kort! (att min näsa ser ut som en gigantisk potatis behöver ni inte bry er om, inte heller att leendet är fake som fanken.)

Ni får ha en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: nastasja

hahah, jag antog nästan det. jag kan visa i skolan en dag :)

2009-09-19 @ 21:43:55
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0