It's crazy but it's true, I only wanna be with you.

Godkväll.
Inte orkat uppdatera idag. Orkar knappt nu men gör det för Amandas skull hih.
Vaknade 09.37 idag och kunde inte somna om. Pratade lite med Anna och tänkte spela lite sims men då la jag mig ner och kunde somna om till 12.30! Underbart skönt! Varit så jävla slö hela dagen. Spelat sims och fyfan.. Hade spelat typ en timma så råkade jag göra så att en växte upp som jag inte ville så var tvungen att stänga ner utan att spara. Där brast det! Har även skypat med Narre en timma typ :) Han är så fin och bäst så ni anar inte.

Kvällen igår var superrolig hos Elin där vi fick världens godaste tacogryta plus supergod snickerskaka! Tack :D När klockan blev lite senare så begav vi oss ner till trädgården. Var inte kul där men det hade jag inte väntat mig. Träffade ändå lite roligt folk så ska väl inte klaga helt. Åkte hem runt halv ett och somnade skönt i sängen! Men det var en bra kväll ändå.






Såhär äcklig är sudden när han ska gräva ner alla sina jävla ben!

Nu måste jag gå och äta kvällsmat för det har jag lovat jocki :D Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0