I'm sorry, for all the words i didn't say.

Lite piggare dag idag än igår. Har varit i skolan. Fick reda på spanskaprovet och det blev ett VG på det. Efter skolan ringde jag papi som fick skjutsa ner mig till körskolan för jag hade sån JÄVLA skoskav i mina nya fina skor :( kunde knappt gå. Men det gick med nöd och näppe köra, fast Morgan tyckte det gick helt perfa. Ska köra imorgon igen då han fick återbud :) kalasbra. Efter körningen blev det torgstallet och en klämgrillsmacka, sen vandra mot bussen.

När jag kom hem slängde jag av mig mina skor och tog en titt på mina stackars fossingar! Dom mådde sämre än igår och igår var tårna helt blodiga! Ett under att jag fortfarande kan gå haha.

Nu blir det självfallet idol och sedan sängen bums så att det snart blir onsdag!


Kort på snälla Pettri och mig från lördags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0