I can kiss away the pain.

Jag fryser ihjäl i vårat hus. Iskallt HELA tiden om ni undrade. Var på fotboll nyss och den slutade med vinst till mtv med 4-1. Får hoppas att vi kommer till kvalet!

Hatar blondinbella btw.. Hon är så jävla perfekt och lycklig hela tiden. Vem fan är lycklig jämt? ARHHGGGG. Inte för jag känner mig arg nu. Är rätt glad faktiskt. Men lycklig? långt ifrån. Men jag är en jävel på att klaga också.. Förlåt mig!

Snart är det dags för privilieged också. Får väl fixa mig lite kvällsmat i takt med det. Eller så blir godiset jämte mig fint! Kännner mig inte hungrig alls faktiskt. HEHEHHE. Synd att jag fortfarande inte hittat vart man tar kort med camen. Annars hade jag ju kunnat bjuda på en snygg bild på mig själv.

Vet inte ens varför jag skriver nu. Har inget att säga :( Har väl en bloggtorka... slut på inspiration.... tar en bloggpaus... HAHAH ne det gör jag inte. Ses imorgon mina trogna fanzzz.


Kommentarer
Postat av: Elon

sexii, jag hoppas VERKLIGEN inte du glömmer lägga in ett inlägg endast till mig på lördag"! :)

2009-09-17 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0