Hallelujah, I just love him so!

Äntligen fredag.
I morse så blev jag förbannad när klockan ringde då det var mörkt ute och fortfarande kändes som natt så jag stängde av den och tog 8 bussen istället. Lätt värt! Kom tjugo minuter innan första lektionen slutade och skrev allt dom skrivit så missade inget heller.
Gjorde väl inget värst ansträngade i skolan idag heller. Kollade lite på stenar och kollade lite film och lekte lite photoshop. Wonderful helt enkelt.

Efter skolan gick jag Amanda och Emma till nyfiket och åt. Blev att vi satt där i tre timmar och pratade på som bara tjejer kan göra. Sen kom Johanna och åt och pratade om sina problem. Kan ju vara skönt ibland haha.

Skrapade en trisslott nu och trodde verkligen att det var 3 på 100 000. Men ack nej!

Det blir en lugn kväll med Amanda, idol och dirty dancing (RIP min käre johnny (patrick swayze) älskling). Får man ha paranteser i paranteser? Dirty dancing blir fint iallafall. Såg den förrförra helgen och ska även se den med Narre när jag åker dit, han har aldrig sett den innan och DET är skam.

Nu kom det en kille med skön röst på idol också (han som sjöng with you). Kommer la bli nya Robin Bengtsson tippar jag på.
HAHAH jag älskar fan Nils. Skönaste killen någonsin. Jävlar vilken idolnörd jag känner mig som. Har skrivit om idol varje inlägg denna vecka typ. Yes nu fick Nils en guldbiljett också. Det blir ett bra idol iår :)

Nu kom Amanda så farväl.

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄR BESVIKEN PÅ DISNEY!! Kolla denna länken.
http://www.youtube.com/watch?v=HOIrXGd51jE&feature=player_embedded
(nej jag vet inte hur man gör så man kan trycka på länken)



Pluttar.


Que tu boca tocara mi boca.


Kommentarer
Postat av: nastasja

om du vill ha filmen i inlägget så kan du kopiera "inädda"-länken och lägga in den i html-inlägget. du kan ju växla mellan vanligt skrift och html-kod när du skriver ett inlägg . kopiera in länken, växla tillbaka så får du den i inlägget.

GUD, vad det blev kladdigt :P

2009-09-19 @ 11:04:26
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0