Come here loverboy!

God afton!
Varit ledig idag och det var skönt som attan! Gick upp vid halv elva och åt frukost vid 12. Sen har jag bara legat och kollat på tv och dirty dancing. Har gjort fem minuters kola också faktiskt och den blev supergod! Ska ta med och bjuda mina små söta vänner imorgon.

Snart är det dags för idol 2009. Någon som vet vilken stad dom visar från idag? Jag hoppas att det är från malmö så kanske man kan få en skymt av povel och narre :D

På tal om narre så har han visst rakat håret

Så ser det ut, hård som attan! (försökte göra så att han skulle pussa mot mig men det blev inte så lyckat).

EH vet inte varför jag skriver. Har inget att säga. Kan väl säga att jag ska äta yakotori sen (L) Så kan jag väl säga att jag och anna ska till göteborg på lördag och jag längtar som attan :D hihi hoho höhö. Sen så kan jag ju fråga om någon vänlig själ vill berätta för mig hur i sjutton man gör en header till sin blogg? JAG FATTAR INGENTING! Så det vore gulligt med lite hjälp.

Förresten så borde min dator och mitt headset komma om bara några dagar! Då kan jag äntligen börja skypa med linafina och narre :D det blir bra. Då behöver jag kanske inte längta ihjäl mig efter dom. Fan va skit jag babblar på om nu.

Jag kom på en idé.. Jag duschar innan idol! puss (K)

Kommentarer
Postat av: jenny

vad ska ni göra i götet? =)

2009-09-08 @ 19:06:05
Postat av: Josse

Sv. jenny: HEMLIS :D

2009-09-08 @ 19:59:31
Postat av: sofia

jaha okej va kul :D hehe

2009-09-09 @ 17:25:27
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0