Lean on me.

Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu? Den som gissar rätt får en high five!
Idag har jag varit hemma. Vaknade med magont och var skakis i kroppen så tänkte att det var bäst att vara hemma. Men duktig som jag är skrev jag om FN och grejade.
Magen krånglar fortfarande men ska till skolan imorgon ändå för vi har redovisning och skolfoto. Fast skolfoto är väl inte världens undergång att missa kanske.

Har typ spelat the sims och bara kollat tv hela dagen. Tjurat lite också men har ju folk i omgivningen som får en på bra humör så :D




Såhär mysigt har jag nu :)


Och såhär mysigt hade Fanny och jag i studieverkstaden när vi öva för spanskaprovet som jag TROR gick ganska bra.. Men vi får se.


Och såhär mysigt hade jag och Anna efter skolan igår. Vi åt popcorn och kollade sagan om ringen! Du är så bra :)

Godkväll :)

Kommentarer
Postat av: sebastianschurjoakim

KOLLAR IDOL !!!!!!!!

2009-09-23 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0