You're doing me wrong again and again.

Jag somnar snart! Har fan varit uppe sen 05.50 idag då jag gick upp och gjorde mig iordning som Ronald Mcdonald. Orkar inte lägga in kort nu faktiskt. Men jag ska säga er att jag var JÄVLIGT snygg! Ni får se imorgon. Annars så har det varit en bra dag. Det blir väl vad man gör det till har jag kommit på :) Har kollat idol med Amanda och Emma ikväll och så har jag väl deppat för att snyggaste killen åkte ut men Eddie är väl bättre sångmässigt så det gör väl inte så mycket. Min favvo Tove är ju fortfarande kvar! Har tänkt att gå och lägga mig nu men det är spöktimme så måste vänta 40 min till annars kan jag aldrig sova. Får la kolla ett avsnitt gossip girl eller nåt :) Natti.


Här är Petter när han dansar hoppa fram och tillbaka dansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0