Why can't you see what you're doing to me?

Nu ska ni få höra mina vänner! Vi satte oss i bilen jag och mamma, jag körde först och så skulle vi byta sen, men hör och häpna; Mamma måste känt sig säker med mig eller något, för jag fick köra genom stan också så det gjorde jag och det gick galant. Så nu ska hon nog inte vara så svår att ha och göra med längre! Trodde det var något trix för att hon skulle slippa ge mig skor men skor fick jag minsann också. Dessa skor:

Dom är varma och mysiga inuti! Finare i verkligheten också, fast det är skor jämt typ. Nog pratat om skor. Jag köpte även ett linne, leggins och en rouge! Sen gick jag till Agneta och fixade häxhatt så nu är jag fit for fight tills imorgon :) Fint frieri i idol nu också. Hoppas jag också blir friad till på ett gulligt sätt!

Kommentarer
Postat av: narre

dessa tycker ju till och med jag är fina ;)

2009-10-31 @ 01:53:40
URL: http://facebook.com/narre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0