Vem vill ha stolthet när man kan få den man vill ha?

Ska gå och lägga mig halv elva på en fredagskväll :) Anledning: MÖSA!
Vi ses i skogen imorgon hoppas jag.

Idol var kanon och jag gillar: Tove, Erik, Calle, Niklas och Erika. Dom andra kan dra typ. Eller Reza är rätt härlig också haha. "om det här är min dröm vakna inte mig"

Nu fick jag nåt sms om Nattknappen också. Ett nummer man kan ringa om man går själv hem från en fest eller liknande! Så får man prata med en så man känner sig trygg och om det händer något så ser dom vart man är på en karta, AS bra ändå. Nr. 08-50 44 66 66.

Nu ska jag drömma om Edward Cullen. Han ska säga: I don't have the strenght to stay away from you anymore, you are my life now, Josse.

Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fattar inte att jag missade den meningen i boken? :O

2009-10-10 @ 12:34:43
Postat av: Josse

sv: inte jag heller jenny!

2009-10-11 @ 15:49:35
URL: http://jossera.blogg.se/
Postat av: Elin

Edward är min Josse. du kan ta narre!

2009-10-11 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0