Tanken har väl snuddat mig men aldrig att den nuddat mig.

Jag klarade a provet på körkortsteorin innan! WOHO. Tack Neggeboy för hjälpen. Man får ha hjälp på a b och c men inte på repetitionerna för det har Morgan sagt! Imorgon ska jag göra b om jag vågar. Det gör du Josse! Säker Josse? JA Josse! Okej Josse.

Måste bara skryta lite också. När jag körde med Morgan idag (bromsade allt vad jag hade vilket var skitkul och körde på grusvägar i skogen typ) så när vi kört klart, så sa han att han skrev mycket bra! i sin bok och det har han bara gjort på 3 pers innan men aldrig på det området (bromsa och grusväg). DEN NI! Han sa att han aldrig sett någon köra så fint! Då får man väl fan skryta också? DET FÅR MAN. Blev så jävla stolt så va tvungen att ringa mami.

Har pluggat Geografi här hemma nu. Jag har varit redigt med duktig idag allt. Mamma och Pappa är sjuka och det är så synd om dom! Speciellt pappa för han orkar inte någonting. Han är nog sjukast i världen. PFFFFF. Hoppas innerligt att han är frisk imorgon när jag är ledig, men det tror jag inte. Får väl ta hand om honom då och laga mat och greja. Men det löser jag nog allt!

Idag är det dan före dan före dan före dan före dan som är vega och Narres ankomst. Men innan det är det två prov i skolan och en körlektion som gäller. Lär gå fort. Nu ska jag fortsätta plugga. Lära mig allt om exogena krafter och plattektonik och grejer. Ha de fint. PUSS


Bjuder på en söt bild från lördags! Alltid hittar man fina bilder på faceboken.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha härlig bild! =D Alltid bra att bjuda på sig själv ;)

2009-10-23 @ 22:12:55
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0