då hör jag fåglar sjunga och marken börjar att gunga.

Godkväll på er! Har ni för er? Inte kommenterar ni min blogg iallafall TRÅKIGA jävlar!
Jag ligger här och har kollat på första avsnittet av true blood. Det verkar vara en serie för mig om jag ska vara ärlig! Så jag får nog ta och vara lite olaglig nu igen.
Idag i skolan var det först natur och sedan hål där vi egentligen skulle gjort historia men eller var sjuk och hade grejerna i sitt skåp så vet i fan hur vi gör på redovisningen imorgon, men det löser väl sig!
Sen kolla vi film på spanskan och sen for jag hem.

Dom ringde från körskolan med och sa att det fanns en ledig plats på drogskitgrejset på torsdag så dit ska jag, någon mer? Orkar inte sitta där tre timmar utan rolilgt sällskap. Dessutom missar neee det gör jag inte fan va dum jag är! Trodde jag missade övningsprovet på webdesignen men den har vi ju på morgonen så det gör jag inte. Nu blev jag på bättre humör då jag behöver det där övningsprovet.

Jag kollar igenom kort från peace and love också och fy sjutton vad jag saknar det! Värmen och alla människor som man tycker om och bra musik och helt jävla wonderful! Förutom att jag var sjuk men det gjorde inget då jag hellre är sjuk på peace and love än hemma.

Här taggar jag och Robin volbeat som var GRYMT! :D

Målade frallans naglar fina på vägen upp


Iskall cider i solen (Y)

Ser det inte härligt ut?
Det var en grym vecka helt enkelt! Om ni klickar på bilderna så kommer ni till albumet på facebook om ni vill se alla :D JAG SAKNAR DET SJUKT iallafall.

Jag måste sova snart.. Men ska nog kolla ett till avsnitt true blood först. HEHE hejdå!

p.s Måste sluta skriva så långa inlägg. d.s.


Kommentarer
Postat av: elin rosenqvist downtown

Jag ska på drogskitgrejen! :D

2009-10-06 @ 22:08:12
Postat av: Josse

elin: WOHO!

2009-10-06 @ 22:21:42
URL: http://jossera.blogg.se/
Postat av: elinalbert

Åh, jag saknar det också. trevlig blogg föresten! haha

2009-10-07 @ 10:07:22
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: nastasja

malin ska dit meeeed, haha.

och jag läser ju, men det är ju så svårt att kommentera jossiii

2009-10-07 @ 16:08:17
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0