Nothing else matters.

Då kommer ett inlägg om Lund också! Text i början och bilder i slutet så ni kan ju välja vad ni vill göra ;D

Onsdag:
Satte mig på tåget halv sex, läste lite teori och så tills alvesta där jag väntade i 50 minuter och åt lite och så! Sen tog jag tåget mot Lund och jag var allt lite pirrig i magen :D Vid tjugo i nio eller något var jag framme och klev ut där. Ringde Narre och mötte honom och fick lite pussar och så. Sen gick vi heeeela vägen hem till han. Han sa att det skulle ta en kvart men det tog minst en halvtimma! När vi kom hem till honom gosade vi och pratade och somnade!

Torsdag:
Våran 27 månaders dag :D Vaknade vid 11 typ och jag och frukost och Narre mat. Kollade lite tv och hade reklamtävling. Vid ett drog Narre till skolan, efter att jag fått låsa upp dörren 3 gånger då han glömt diverse saker! Glömsk pojk har jag minsann! Var själv ett tag och försökte ladda ner greys anatomy och one tree hill men det gick så jävla segt! Satt typ vid datorn och sen tänkte jag gå till willys och handla men mådde inte så bra så la mig och sov tills Narre kom hem vid fyra. Då kolla vi tv och myste och så :D Sen gick vi till Willys och handlade mat och gottiiiis. Hemma så började vi göra korvstroganoff, eller jag gjorde och Narre stod och klagade på att jag inte skulle ha ketchup utan tomatpuré i! Men han erkände sen att ketchup i blev gottgottigottgott typ! På kvällen kolla vi idol och lite tv och buuuusa och lite så!

Fredag:
Vaknade först av Narres alarm vid sju men han kom på att han nog hade sovmorgon så han la sig igen! Det gillade lille jag. Sen när alarmet ringde ännu en gång så skulle han tydligen inte gå på den lektionen heller för den var oviktig (jag försökte faktiskt tvinga iväg honom men jag är väl oemotståndlig). Vi låg kvar i sängen och goosposa lite och pratade och så, sen dusch och sen frukost! Eller mat  mer (som typ matförgiftade oss) Vid 1 drog han på föreläsning och jag fick se greys anatomy och one tree hill. När Nariii kom hem så spelade han lite fifa och jag låg och kolla på och halvsov typ. Blev korvstroganoff även denna dag till idol och ursäkta mig men jag hatar Camilla och jag varför i hela världen valde juryn henne? Sen så var det dags för Narre att se dirty dancing och Grease för första gången i sitt liv och jag vet inte riktigt vad han tyckte om dom! Citat från Narre under dirty dancing "jag blir typ kåt för han är så snygg, kolla hans muskler" under grease "jaha är det därifrån pink ladies kommer?"  Lilla plutt då! Efter filmerna somnade vi nog.

Lördag:

Gick upp halv elva, åt frukost och tog oss sedan mot stan. Det ösregnade så bestämde oss för att åka till novalund istället (ett köpcenter). Narre fick massa shoppat denna dag! Mycket fint då jag som flickvän är väldigt bra smakråd! Jag var riktigt duktig och gick inte ens in på GinaTricot! HAH! Lite mat och lite expresso house hann vi också med innan det stängde! När vi var hemma igen så letade vi efter jacka till Nariboy på internet och han hittade tillslut en jätte snygg som han beställde, tillsammans med en gul klocka till mig :D Fast den lär jag väl inte få innan höstlovet snarast :( Efter det så busade vi massa och Narre bröt typ min näsa! Knäade mig rakt på näsan och jag bara hörde hur det knakade och Narre kände hur det knakade så han fick trösta mig och känna sig dum ett tag! hihhh. Han är mysig min pojk, rolig också! Efter det så kolla vi lite tv och sen vid 10-tiden var vi bamsehungriga så åt en sen kvällsmat. Sen kollade vi De ä kanon med Robert Gustafsson och det var underhållande men jag var så jävla trött så somnade tillslut till Narres skratt.

Söndag:
Ville verkligen inte vakna denna dagen. Ville inte behöva åka hem! Vi vaknade och låg och myste hela morgonen och kolla klart på De ä kanon. Sen fick vi för oss för att göra pannkakor och vi (läs jag) är väl inte proffs på det så det blev pannkaksmos (se bild längre ner). Blev lite hånad av Narres korridorkompisar men vafan! Narre lyckades få till några runda pannkakor där i slutet iallafall. Dom blev väldigt goda! När vi ätit la vi oss i sängen och kolla tv och lite så tills det var dags att ta sig ner mot stan. Åt på stan och sen begav vi oss mot stationen. Stod där och sa farväl och så, tåget kom och jag hoppade på och satt och kollade på när Narre stod vid fönstret och låtsades gå i trappor och åka hiss haha. Måste sett kul ut utifrån! När tåget åkte iväg mimade han "noooooo" haha. DU ÄR BÄST NARRE :D Tågresan hem gick bra trots förseningar som kunde lett till taxi hem. Men det slapp jag allt! Var vääldigt svårt att somna denna kväll efter fyra nätter i världens bästa famn men det gick väl efter många om och men. Jag vänjer mig som sagt!

Lite bilder:


Sitter vid datorn när jag är där, DÅLIGT!


Reklamtävling!







Hissen


Ska föreställa pannkakor!


Narre har piercat näsan också!


såhär mycket busade vi!


Världens snyggaste pojkvän och han är min! Inte dåligt.

Nu blir det ingen tjat om Narre i denna bloggen på ett tag iallafall haha, stackars er. Men Narre måste ju känna sig omtyckt iallfall. Det gör du väl? :) Skriver väl mest för att jag ska kunna komma ihåg. Fast jag har ju rätt bra minne så kan ju säga att jag skriver så att Narre kan kolla tillbaka för han har minne som en guldfisk!

Tack för att du ger mig så mycket kärlek och glädje Nari. Ingen är som du. Olivejuice!!

Kommentarer
Postat av: narre

haha, "pannkakorna får ingen färg, så jag sänker väl värmen då"...

2009-10-05 @ 23:27:02
URL: http://facebook.com/narre
Postat av: elon

pipp= varje gång du skriver "..och så" :)

2009-10-07 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0