Little darlin' don't you see the sun is shining, just for you?

Min kropp ville inte ta sig till skolan idag heller. Bra att fönstret öppnat sig själv inatt också så jag säkert blivit ännu förkyldare! Hur öppnar sig ett fönster själv? SPÖKE.
Har gjort klart engelskan idag iallafall. Så jag är kreativ även fall jag ligger sjuk! Duktigt va? :) Imorgon ska jag till skolan oavsett för då har vi två redovisningar att göra. Har förresten kommit på vad jag ska vara på maskeraden, eller Amanda kom på det. VIKTIGT! Men JAG SÖKER ETT PAR GULA BYXOR/LEGGINS SÅ HJÄLP!!!

Nu ska jag ta mig en dusch i think. Är rätt ofräsch. Inte duchat sen söndags hehehehe. MYS. Hejdå/äckeljosse.

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: tack så mycket :D!

2009-10-21 @ 19:15:15
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0