I said hey, what's going on?

ahhhhhh min första nygårda julmust för iår rinner nu i min hals! första av många många :D



Har varit och ätit hos farmor och farfar. Blev tvungen att smaka på rotmos för första gången i livet och jag erkänner, det var gott! Lite för mosigt för min smak men ändå gott.

Igårkväll kolla vi film i Dalum, sen åkte vi en jäävligt lång biltur och pratade om spöken och grejer. Vågade knappt gå upp till mitt rum när jag kom hem men jag klarade det! Idag ska jag och mamma till Borås sen och kanske även Amanda om hon orkar åka med. Jag ska hitta vad jag ska ha på mig på maskeraden imorgon, funderar på häxa. MEN DÅ BEHÖVER JAG JU INTE KLÄ UT MIG HAHA! fan va tråkig jag är. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0