I am the fire burning desperately but you're controlling me.

B-provet klarat :D På första försöket. Jag är fan bäst. Var knappt att jag vågade rätta alltså. 64 rätt, samma som på A. Ett fel till och booom.

Men men.. Så bäst är jag inte, för det provet är det enda nyttiga jag gjort på min lediga dag. Eller har faktiskt lagat mat till pappa också. Men jag skulle ju faktiskt ha pluggat hela dagen men så duktig är jag minsann inte! Har kollat 6 avsnitt 90210 och 1 avsnitt one tree hill istället. Det är inte fy skam det heller!

Ligger och skrattar åt Jocke för han är förbannad på one tree hill haha! Han är pretty serious med den här serien nu. Allt tack vare mig! :D Kolla bara:
Joakim Schur säger:
MEN FAN VAD ALLA LJUGER !!!!!!!!!!!!!!!!!111
jag drar

jävla skit
hur orkar folk
haley,jules,lucas,dan,keith,debb,brooke,anna

alla dom har ljugit nu i det senast avsnitten

Nu ska jag göra kvällsmat och sen kanske plugga lite geografi. Fast bara kanske! Är ganska så schleeeeeten idag:


Kommentarer
Postat av: Ida

duuu kan va söt! fin tofs :)

2009-10-13 @ 19:01:00
URL: http://idaklo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0