Genom alla mörka stunder, det bästa som jag har.

Tja! Nu är jag hemma igen efter så jävla bra dagar i Lund. Jag älskar Lund och jag älskar Narre.
Kan ju göra ett inlägg sen om Lundtrippen så kan ju dom som inte är intresserade hoppa det! :D

Idag vaknade jag vid sju as trött. Var ingen bra natt inatt. Drömt jobbiga drömmar och vaknat och känt mig alldeles ensam. Men jag har klarat dagen ändå! Hade spanska och natur i skolan. Sen skulle vi egentligen lyssnat på en föreläsning i tre timmar men jag tog min närvaro och gick hem till Anna istället (fick skjuts av pappa så gick inte men). Kolla lite på film och sen så skulle vi åka till Borås med Erik och Pontus men det blev Jönköping istället! Blev en bra dag trots den dåliga starten. Fick med mig ett par leggins med gulddragkedja :D
Anna är bästbäst som en bäst är.


Mitt enda nagellack som är kvar ser ut som ett hjärta :) Får inte bort mer hur mycket jag än skrapar och jag orkar inte gå och ta aceton. Men det får gärna vara ett hjärta på mitt finger. Känner mig fylld av kärlek just nu :D

Nu ska jag göra ett lååååångt inlägg om Lunddagarna så jag aldrig glömmer dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0