gå hem till varann och älska lite grann som bara kära kan

Tjatjatjatja. Igår vann jag på bowling för första gången i mitt liv. Två killar var med dessutom! DEN NI! Så här såg det ut efter första, jag är J som ni kanske förstår!



Slutresultatet får jag inte visa här för att en viss kille skäms. HAH!



Här har vi Edvard in action. Det var en trevlig kväll igår. Förutom att en kille på ströget var helt störd i skallen. Trodde att Robin skrattade åt honom fast att han inte alls gjorde det, så när Robin betalat så gick han ut så efter ett tag så gick han efter men då hade Robin gått till bilen, så kom han in till mig och Edvard igen och sa att det kan gå illa om man skrattar åt fel person HAHA! Vi försökte förklara att Robin inte alls skrattat åt honom men han trodde oss inte. Rolig kille. Robin får nog passa sig på nätterna nu! Såg Kenny Starfighter med och jävlar vad rolig den var haha. Trodde jag inte!

Idag har jag klippt mig! Färgade håret men hur det blev visar jag inte nu för det är mörkt och går inte ta kort typ. Snart ska jag in till stan och kolla film. Det blir myspys! Jag saknar denna pojken:


Fast det var väl ingen nyhet?

Kommentarer
Postat av: Sofie nilsson

Gräthe VA FAN :D

2009-10-29 @ 18:44:43
Postat av: anonym

är edward singel?

2009-10-30 @ 09:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0