For some reason I can't explain.

WAAAAAOWWWWWW. 15 kommentarer på sko-inlägget. 2 som sa fula och 1 sådär. Vet ni vad jag köpte idag? Den som gissar rätt får en krona. Jag är iallafall 599 kr fattigare men nöjd som bare den!
Köpte även lite skit tills imorgon. Ska fixa och dona lite med det strax. Har ingen bra dag idag förövrigt. Känner mig helt värdekass. Ska trösta mig med att gå och titta på mina nya skor snart. Nu avslöjade jag mig men tror redan att ni listat ut det där. Skorna förstår mig. Hejdå.

När inte ens den som får en på bra humör alla gånger kan göra det idag, då är det nog dags att tänka om.

Kommentarer
Postat av: elon

och du har inte ens nämnt mig :(

jag fick dig o köpa ju

2009-10-25 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0