I wanna thank you for nothing.

Godkväll på er.
Just ni i skrivande stund ligger jag och msntelefonar med alleballe. Han spelar crazytaxi och tror att han är bäst i världen.

Idag var det skolan och övningsprov på webdesignen och lite annat. Sen vid två skulle jag ner till körskolan för riskutbildning 1. Fick skjuts av Edvard ner och det slutade med en böter på 2800 för honom! Så kan det gå haha. Tur i oturen att han inte körde några mer km för fort då körkortet hade rykt. Tycker synd om dig Edvard, du kan få tillbaka pengarna för chockladen jag fick som bidrag. Det låter väl bra? :) haha

Riskutbildningen var ju inte det roligaste jag gjort i mitt liv. Träffade Carin som jag inte träffat på evigheter så det var ju kul :) Det var faktiskt lite intressant också så. Plus att man fick fika!

Åt yakotori idag också! Resterna :R Var nära att det inte skulle bli några rester för igår när jag skulle hugga in på den så föll tallriken på golvet men kycklingarna klarade sig så fick ta allt ris och koka nytt idag! Kan inte hjälpa att jag heter Josefin Klantsson. Jag blev så less så less!

Nu ska jag nog sova! Är svinistrött och börjar svinistidigt imorgon dessutom. NATTII!


Bild som alle är AS stolt över.
'
Bild på Lina och snowboard för att jag saknar båda SJUKT mycket just nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig med plutten!

2009-10-09 @ 08:08:22
Postat av: narre

kom ner till lund så kan du få åka snowboard på all frost i min frys

2009-10-10 @ 00:16:19
URL: http://facebook.com/narre
Postat av: Josse

det gör jag mer än gärna älskling :) skulle ni inte frosta av den nu? :O

2009-10-11 @ 15:52:47
URL: http://jossera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0