Ingenting är likadant, inte bäst men ändå lite bättre än bara bra.

Här sitter jag i min ensamhet och väntar på min yakotori. Ska bli så JÄVLA gott! Hoppas ni blir avundsjuka.
Har inte gjort något vettigt idag. Eller i skolan gör man väl vettiga saker men efteråt.
Redovisade på historian idag och jag var inte något nervös vilket var as skönt! Kanske för att jag kunde det jag skulle säga så pass bra och att det inte var så mycket men ändå :p

På bussen hem satt det ett äckligt jävla fyllo och pratade på om hur Sverige var ett skitland att bo i då man inte fick använda droger men man fick supa ihjäl sig om man gjorde det i smyg, ANNARS så blev man satt i fyllecell 6 timmar och sen kom man ut igen och blabla Sverige suger. Han kan väl för fan flytta eller skaffa ett bättre liv!! Blev så arg på honom. Satt och drack ur sin jävla flaska och luktade fan. MENMEN.

Förresten igår! Hittade min gamla mp3 och ladda den och det är massa gammla låtar på och man blir helt nostalgisk och sitter och tänker tillbaka och bara ler. Att musik kan ge tillbaka så många minnen.
U-N-D-E-R-B-A-R-T

Här hemma har jag typ inte gjort ett skit.. Kollat true blood och läst mina gamla berättelser jag gjorde i 1-2an haha. Kalleanka och kåmpani, katten misan och jag vet inte vad alla heter! Katten misan går såhär;

s1.Här är Misan. Hon är en katt.
s2. Nu går hon en runda. Hon går vilse. Hon är i skogen. Nu komer de någån.
s3. Nu är hon bårta. Så nu går Misan fram. hon går upp på stenen.
s4. Nu går misan till ett träd.
s5.Nu hitar Misan hem. Hon blir jäteglad.
s6.Nu äter Misan. hon är jätehungrig.
s7.Nu går Misan in i sin bur.
s8.här får ni se Misan på nära håll.



Haha jag var fan en jävel på att göra berättelser. Inte så bra på att rita dock.

Nu: Förhoppningsvis yakotori.
Sen: Ducha.
Senare: True blood.
Senast: Sova.

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

2009-10-07 @ 22:27:05
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack josse =)

2009-10-08 @ 20:28:59
URL: http://frilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0