Hur lyckliga kan vi bli? Hur magiska kan vi va?

Det känns inte bättre idag men whattahääääck. Får skylla mig själv när jag är så jeffla töntig. Töntjosse!
Har glömt naturkunskapboken i skolan med, fuuuuck, behövde göra en grej som jag ska lämna in imorgon så nu MÅSTE jag åka till skolan en timma tidigare imorgon och vem orkar egentligen det? Får skylla mig själv igen.
Helgen då? Vi får väl ta det från fredag:

Vega började bra med alla tjejer och slutade dåligt med folk som är störda i huvudet. Men då kom min prins på sin häst (eller i sin bil) och räddade mig. Åkte hem den korta biten och la mig med honom. Så skulle han skjutsa hem Petter och några sen, så sa han hejdå kommer snart och jag bara aaa skynda dig. Så blundar jag och sen tittar jag igen och då är han tillbaka! Det kändes verkligen som att jag bara blinkat. Men då hade jag somnat bara sådär. JETTEH LESKIITH.


Lite kort från vega

Lördag:
Klockan ringde nollåttanollnoll. Gick upp åt frulle och gick till vega och satte igång med städningen. Betalade Petter 500 kr för att städa tjejtoan. Det låg spya över hela toan typ så det var lätt värt.



Vi städade i två och en halv timma typ (fast pappa och micke fick städa lite mer sen). Sen så skjutsa Petter mig den korta vägen hem för att hämta pengar. Han hängde med upp och väckte nari också men det var inte så uppskattat. När han åkte la jag mig jämte tjockisen och sov tills mammas (inte) ljuva stämma hördes: MAAAT OM SJUUUUUU MINUTEEEEEEEEEER!!! Så det var typ upp och hoppa och äta god mat. Sen åkte jag och Narre till han och han fixade lite med en grej. Lyssnade på om du lämnade mig nu så frågade jag såhär:
Josse: Vad skulle du göra om jag lämnade dig nu?
Narre: Pröva mina läppar mot någon annan
Josse: (arg blick)
Narre: skoja jag skulle leva i celibat resten av livet
Josse: (nöjd blick)

När vi var klara hos honom så åkte vi och hämtade Lina och åkte till videomix och hyrde film (johan falk) som jag och Lina skulle se när våra pojkar var på fotbollsavslutning. Kvällen blev fin iallafall! Kollade först idol, sen åt vi, sen johan falk, sen lite ebba och didrik och tillslut super mario och då kom även våra pojkar hem lite smått fulla. Skulle visa att dom ägde på mario vilket gick sådär. Sen gick Lina och Anton och jag var lämnad kvar med min fnissiga pojkvän. Han slängde mig på sängen, sen pötte han ut mig ur den och skratta typ fem minuter, sen tog han upp mig, sen slog han mig och då skulle vi tydligen inte skoja något mer utan pussas istället. SÖT.



Söndag:
Vakna typ tjugo i tio men fick inte gå upp, vaknade igen tjugo i elva och då var det tydligen dags att gå upp! Gick upp och åt lite frulle sen lite hejdåpussar sen far Narre sin kos igen. Jag blev depp och gick och la mig i sängen och luktade på mina kuddar typ. MES

Måndag:
Inget kul som hänt idag. Eller körde på körskolan och fick reda på att jag ska boka halka och sånt om typ tre lektioner(!), det är snart. Måste göra C provet i veckan, MINST! Nu blir det en såndär lång text igen men för er som inte gillar det så får ni kolla på bilderna istället. Bra att jag började skriva detta vid fem typ haha. Inte orkat lägga in bilderna än för adaptern funkade inte. Får väl pallra mig ner och hämta en annan adapter så alla mina 1000 läsare får sina bilder. Fem timmar senare är detta äntligen färdigt! Nu ska jag krypa till kojjs och hoppas att jag orkar ta mig till skolan imorgon. Nattpuss till er som vill ha, men bara på kinden!


Kommentarer
Postat av: elinalbert

mjaaa:/ jag är ju dee...

2009-10-20 @ 08:20:23
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: elinalbert

vi gjorde sluuut, för ett tag sen.. tråkigt!:(

2009-10-20 @ 17:32:24
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s kollektion jag skrev om idag? Äru också "kär" i någon utav plaggen?

2009-10-20 @ 18:03:08
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0