and how I wish, I wish it weren't so.

Förresten så gick mitt N till mitt thomas sabo armand sönder idag. Det fina N:et som jag fått av Narre, som står för Narre. Det N:et som gör mig glad när jag tittar på det. Jag ville bara börja lipa! Kan vara en anledning till att denna dagen är som den är. Att en sån liten sak kan betyda så mycket. Men vi tänker inte på barnen i Afrika idag, det skiter vi i.

Nariman Emamian Shiraz, I HOPE I LOVE YOU ALL MY LIFE! ♥



och JA, detta förtjänade ett eget inlägg! Speciellt en dag som idag som idag som idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag skulle dock inte ha dem till skolan, men feeeest mmmmmmyes!:D

2009-10-23 @ 17:35:00
URL: http://piecesofme.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad ska du hitta på i helgen då? :) <3

2009-10-23 @ 22:27:59
URL: http://matildajon.blogg.se/
Postat av: jespewr

saftiga frukter asså!

2009-10-24 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0