you belong to me, I belong to you

Är fortfarande i Lund kära vänner. Ska åka hem idag och det tar emot, men det finns inte mycket att göra! Klockan 15.28 går tåget och klockan 18.30 ska jag vara Limmared, men om jag har rätt så är jag i Limmared runt sju för det brukar jämt vara aaaas försenat i alvesta. Har ni saknat mig nåt då? Ni fick ju ett fint inlägg från Narre iallafall haha, han är söt! Jag har kommit på att det snart gått 1/4 av mitt och Narres långdistansförhållande och de andra 3/4 kommer gå svinfort så jag har hoppet uppe! Denna helg har varit väldigt mysig iallafall, har mest ätit och kollat film känns det som.. och pussats såklart! Nu ska jag våga mig ut i korridoren och göra lite mackor hade jag tänkt. Sen ska jag packa ihop mina grejer och spruta narre-parfym på min sovtshirt så att den håller sig en månad framöver! CYA LATER ALLIGATOR


cool_kille_90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0