that's what I like about you

Mitt 100ade inlägg här på bloggen. Det är ju bra så jag tycker att vi listar detta inlägg med massa bra saker.

Det är bra att:
• jag har världens bästa pojkvän
• Andrea började på samhäll
• att jag känner mig lycklig
• jag förhoppningsvis snart har körkort
• jag har så fina vänner
• ha långdistansförhållanden, då man förstår hur mycket man tycker om varandra
• jag har börjat träna igen
• new moon är imorgon
• jag ska till lund på fredag
• jag snart får åka snowboard
• mitt N äntligen har blivit lagat
• jag nog får tillbaka min mobil vilken dag som helst nu
• jag inte har några läxor alls idag
• mamma ska hjälpa mig att städa mitt rum sen
• snart halva läsåret har gått
• Narre kommer hem länge under jul
• jag ska få voddler invite
• jag ska kolla one tree hill nu

Se vad mycket bra saker det finns! Bäst av allt i hela världen tycker jag detta är:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0