some call me the gangster of love

Nu ska ni få höra! Axel ringde mig innan och fråga om jag ville ha hans körlektion för han var sjuker, så jag körde dubbellektion och blev klar med landsväg :D nu är det repetition och slutprov kvar innan uppkörning.
Förresten, finns det någon där ute som vet vart man kan hitta Cal filmen? jag gör allt för att få se den!!! DESPERADO. inte för jag tror att det är en suverän film utan för att min kära bok på gammel-engelska blir mucho lättare att förstå då. Så mina vänner, sök sök och sök på cal och hitta den åt mig så ska jag kyssa era fötter.

när jag googla på cal kom det här upp, men jag vill alltså inte ha en film om amerikans fotboll utan om en kille som heter Cal som bor i irland någonstans. TY
http://www.uscjerseys.com/wp-content/uploads/Image/uscjerseys/2008/September/Cal%20and%20USC%20PIC%202.jpg

Kommentarer
Postat av: Denice

finns det verkligen en film? trodde de var därför de valde Cal, bara för att det inte finns någon film? positivt där av mig haha

2009-11-10 @ 20:52:37
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: Amanda Liii

Film finns, men svår att hitta :( men jag har toppen sidor där de summerar allting :D

2009-11-11 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0