she was queen for about an hour

Godmorgon. Vaknade av pepparkaksdeglukt imorse! Så jag pallrade mig ner och tog mig en smakbit eller två. Så jävla gott, tror jag ska börja leva på pepparkaksdeg. Satte mig och kollade twilight lite också. Nu ska jag snart duscha, sen vid fyra åker vi in till stan och sätter igång! Ville gärna prata med min man lite också men han verkar ha försvunnit från planeten tellus. Fast jag har iofs bara skickat ett sms och det är nog mer troligt att han sover. Vi får väl hoppas på det iallafall.

Första gången feffis inte är med och bakar peppisar, plus att hon tvingat mig skriva i bloggen att jag saknar henne så får väl göra det. SAKNAR DIG JENNIFER JOHANSSON.


Detta är det enda kortet jag kan hitta på oss två ihop, dåligt kan tyckas. Det är dåligt men jag kan inte göra mycket åt det för Jennifer hatar mig. She fucking hates me, la la la love.


Kommentarer
Postat av: ardiana

jag pluggar till civileonom i kristianstad :)

dudå?

2009-11-28 @ 17:47:36
URL: http://cocolove.blogg.se/
Postat av: Louise den heta

Hey babe!! Louise har. Allsballt att du last min blogg. Fan va heta vi ar.



ELLR HUR!??!!



hoho. pussknullve

2009-11-28 @ 23:21:39
URL: http://lostinthelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0