ser du stjärnan i det blå? allt du önskar kan du få

Om man vill något jättemycket och tror på att man ska få det så får man det!

Exempel 1
Jag undrade vad en låt hette och frågade alla jag kände, ingen visste svaret. Jag kollar på tv på kvällen och låten kommer i filmen jag kollar på plus vad den heter!

Exempel 2
Jag och kommer inte ihåg vem eller vilka det var hoppar av på icatornet innan en förfest, vi ska köpa slödricka och sedan gååå upp i snön till Anna. Jag tänker och säger "hoppas Narre är här så vi kan få skjuts upp" Vem möter vi när vi är på väg ut om inte Narre?

Exempel 3
När jag och Narre kollade film i helgen så tänkte jag på att jag ville se filmen 21 igen för det var längesen. Nu sitter jag här en fredag utan något att göra, slår på tvn och vilken film går där om inte 21?

Exempel 4
Vi är påväg in till liseberg när vi är på gothia cup. Jag pratar med Narre i telefonen och frågar fall jag ska vinna en nalle åt honom, han säger "nej vinn chocklad isåfall" Jag säger okej och lägger på. Det första jag gör är att spela på marabouhjulet och vinner stjärnvinst!

Finns många mer exempel men inte som jag kommer på nu.. och nej, jag tror inte att det är slumpen! Nu ska jag bara tro att jag vinner 100 miljoner på lotto. Fast det är de små sakerna som räknas.

http://www.apg29.se/nbilder/nyheter-04s19-pengar-33_368-1256979713.jpg

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Brukar också vara med som sådant där, läskigt ^^

2009-11-28 @ 12:54:18
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0