och han kysser som en karl ska!

Godmorgon! Nu är jag hemkommen från min loverboy. Kom hem igår vid tio typ. Vi har haft en myshelg :) Inte gjort något speciellt, typ kollat film, ätit, sovit, varit på novalund, slåtts osv. Blev lite putt igår när vi skulle köpa Emil Jensen biljetter för det fanns inte några kvar! Jag som ville så gärna. Men ska ner till Lund ändå då och Narre ska kolla om det är någon som avbokar eller nåt så det är okej iallafall :)

Nu sitter jag och äter frulle, ska tilll skolan i två timmar snart och sen är det körlektion och sen hem och göra F provet. Måste läsa Cal med men den boken verkar inte vara den roligaste i historien så det går trögt med det. Nu ska jag käka upp och sen dra! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0