jag har en säng som står tom

Störande när man åker tåg:
• Tuggumi som folk kletat fast på spaken där man lutar tillbaka stolen. Oerhört irriterande. Vilken sjuk människa är det som tycker det är kul att folk ska ta i deras tuggade tuggumi? Den måste vara psykiskt störd! Känns som man måste tvätta handen tio år efter man råkat ta på ett sådant tuggumi.
• Människor som sätter sig vid fönsterplatsen fast deras plats är längst ut. Man vill inte verka as töntig och säga "ursäkta men fönsterplatsen är faktiskt MIN" så istället säger man "nej det är lugnt, jag kan sitta här" när dom frågar "oj, tog jag din plats? ska jag flytta ut"
• Människor som tar 100 år på sig att sätta sig på sin plats så att dom bildar en 10 meter lång kö med folk bakom sig.
• Människor som sitter och pratar högt i telefon om sitt privatliv.
• Människor som sitter och kollar på en konstant, så när man kollar tillbaka så flyger ögonen på dem iväg fort som fan åt ett annat håll, sen när man slutar kolla så hittar deras ögon snabbt tillbaka till en igen.
• Människor som letar efter sin biljett 100 år i sin väska när dom tydligt sagt i högtalarna "nu kommer vi kolla biljetterna, var god ha biljetten nära till hands"

Det var väl det jag kunde komma på just nu. Finns nog 100 saker till men skit samma. Jag gillar iallafall x2000 tåg, dom känns så lyxiga till skillnad från kust till kust tågen. Jag börjar bli expert på att åka tåg! Nu ska jag fortsätta kolla på desperata hemmafruar. Sen ska jag försöka att sova gott utan att en varm trygg famn håller om mig hela natten. Wish me luck!

En lurig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0