I get the tingles in a silly place.

Igår kom jag på en sak som gjorde mig glad och förväntansfull
Idag har jag klarat repetition 2
Imorgon är det helg
Idag är det en vecka kvar till new moon
Imorgon är det en vecka kvar till lund
En vecka går lika fort som en dag typ
Ingenting att deppa över som ni ser!

Imorse skulle jag gå upp 7 för att jag skulle hinna dushca, men jag orkade inte pallra mig upp så gick upp halv åtta. Klockan 8 tänker jag att jag inte kan gå till skolan med så fett hår för folkets skull, så jag tvättade håret klockan 8.02. Klockan 08.12 gick jag hemifrån torr och platt i håret. Ni kan kalla mig för Blixten! Varit en ganska jobbig skoldag, förutom på historian för då kollade vi film och jag däckade på bänken medans Fanny kliade mig i håret en timma typ. Jag kände mig som en älskad liten vovve! Det gjorde min dag :) Nu är det simpsons. HERRÅ!

Fanny hårkliaren Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0